skip to main | skip to sidebar

11 Eylül 2008 Perşembe

küçük öykü - iki



26.10. 19.30.
müessesenin 11. kuruluş; yıldönümü.
o masa.
"sigaramı unutmuşum"
"nasıl, almaya mı gideceksin, taa oraya?"
"evet"
"çabuk gel bari"
"7 dakika!"


"hadi kalkalım! seni bir yere götüreceğim"
Gönderen 5oda1salon zaman: 03:59
Etiketler: küçük öykü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

gercekmasalyalan

Blog Arşivi

  • ▼  2008 (22)
    • ▼  Eylül (22)
      • istiyorum-istemiyorum
      • neyini - dört
      • neyini - üç
      • neyini - iki
      • neyini?
      • ölmediysem - beş
      • ölmediysem - dört
      • ölmediysem - üç
      • ölmediysem - iki
      • ölmediysem
      • küçük öykü - oniki
      • küçük öykü - onbir
      • küçük öykü - on
      • küçük öykü - dokuz
      • küçük öykü - sekiz
      • küçük öykü - yedi
      • küçük öykü - altı
      • küçük öykü - beş
      • küçük öykü - dört
      • küçük öykü - üç
      • küçük öykü - iki
      • küçük öykü